onsdag 2. april 2014

Kaninkake



Jeg har ikke slutta helt å bake altså, men ikke lagt innså mye oppskrifter her. Tror etterhvert at bloggen endrer litt karakter til å også omhandle kaker jeg lager som det ikke finnes så mye oppskrifter på.
I dag vil jeg dele bildet av en kaninkake jeg lagde til ei lita ei som ble to år. Det er brukt en langpannekake som bunn, og mye på kaninen er spiselig. Mange har spurt om hvordan kaken ble lagd, og for å få til dette, har jeg lagd et stativ av kryssfinerplater og runde pinner. Pinnene ble skrudd fast i bunnplaten, og en rundplate ble skrudd fast på toppen. De runde pinnene danner bena. kaken står på den runde platen på toppen, samt at det er kake i føttene. :) Det var ei gøyal kake å lage, og det var riktig så gøy å se toåringens øyne. :)


1 kommentar:

  1. Takk for deilig oppskrift, er skrevet ut og skal prøves snarest! :)

    SvarSlett